Dodací podmínky a reklamace
1. Dodací podmínky:
Pro plynulé vyexpedování skladového zboží potřebuje náš tým 1-3 pracovní dny od potvrzení Vaší objednávky.
Zajišťujeme dopravu po celé České republice. (Na Slovensko zboží zasíláme za příplatek - a to i v případě, že u produktu je uvedena doprava zdarma)
Pokud na zbozi.cz nebo Heuréce uvidíte, že výrobek je skladem, informujte se raději na přesnou dostupnost na telefonním čísle 724018060, nebo na online chatu, či e-mailu. Srovnávače aktualizují tyto údaje s prodlevou, ne vždy je to tedy aktuální údaj. U zboží s dostupností skladem 1 ks doporučujeme dostupnost prověřit. Zboží může být již prodáno a jen čeká na vyskladnění. Děkujeme za pochopení.
Zboží rozvážíme pomocí dopravní služby TopTrans.
Ten obvykle rozváží zboží zákazníkovi do 24 hodin co objednávku na dopravu zadáme.
1.) 24 hodin: základní dodací termín
2.) termínovaná dodací lhůta "TOPTIME" dopolední doručení do 12:00 (Příplatek + 100,- Kč)
3.) termínovaná dodací lhůta "TOP-PRIVAT" - večerní doručení v rozmezí 16.00-20.00 hodin (bez příplatku)
Cena za dopravné:
U spousty produktů se ale snažíme držet dopravu zcela zdarma. (V případě, že ano tak u produktu je poznamenané Doprava zdarma!).
2. Reklamační řád:
Případné reklamace budou vyřízeny v souladu s reklamačním řádem Internetového obchodu superspotrebice.cz a právním řádem platným v ČR.
Výměna nebo vrácení zboží je možné pouze v případě vrácení v původním stavu, nepoužité, s originálním dokladem o nákupu, záručním listem, návodem k použití a s veškerým příslušenstvím.
Kupující má právo podle odstavce 6 novely občanského zákoníku č.367/2000 odstoupit od smlouvy do 14-ti dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, musí nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebování, poslat zpět v uvedené lhůtě (určující je datum odeslání). Po obdržení vráceného zboží, prodávající nejpozději do 10 dnů zákazníkovi vrátí zpět odpovídající částku předem dohodnutým způsobem. Vrácená částka se vztahuje pouze na cenu zboží, nezahrnuje cenu za dopravu.
Obecné podmínky
- Pro úspěšné vyřízení reklamačního řízení je zákazník povinen dodržet všechny tyto podmínky:
- Zboží předat k opravě (dle předem dohodnutého postupu) zabalené v původním obalu včetně případného příslušenství a příruček,
- Ke zboží přiložit řádně vyplněný záruční list. V případě, že byl ke zboží vydán (záleží na výrobci),
- Ke zboží přiložit kopii daňového dokladu a dodacího listu,
- Ke zboží úplný popis závady včetně výskytu poruch.
- Doba od uplatnění reklamace až do doby, kdy zákazník převezme opravené zboží se do zaruční doby nepočítá.
- V případě výměny zboží se záruční doba neprodlužuje. Zákazník dostane nový záruční list, kde bude uvedeno nové i původní výrobní číslo. Další případná reklamace se bude uplatňovat na základě tohoto dodacího listu.
- Je-li závada na spotřebiči opravitelná u zákazníka či v autorizovaném servisu, (většina případů), je zde bezplatně opravena, v opačném případě bude zboží vyměněno na náklady servisního střediska.
- Servisní středisko po vyřízení reklamace vyzve zákazníka k odběru zboží, případně jej zašle na své náklady a riziko odběrateli zpět.
- Nárok na uplatnění záruky zaniká v následujících případech:
- Vznikne-li škoda při přepravě zboží. Za vzniklou škodu odpovídá dopravce,Porušením ochranných pečetí a nálepek, pokud na výrobku jsou,
- Neodbornou instalací, zacházením či obsluhou, použitím, které jsou v rozporus uživatelskou příručkou,
- Používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svými parametry parametrům uvedeným v dokumentaci,
- Zboží bylo poškozeno živly,
- Zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci,
- Zboží poškozené zapojením do sítě neodpovídající příslušné ČSN,
Záruční doba je 2 roky pokud výrobce nestanovuje delší.
Zboží lze reklamovat u provozovatele dle podmínek reklamačního řádu na adrese:
Jaroslav Drahokoupil Dodex
Poděbradská 2216
288 02 Nymburk
superspotrebice@email.cz
Děkujeme!
Pěkný den,
tým superspotrebice.cz